רישום מהיר

אני מתעניין ב-

רישום מהיר

בת 48, נשואה, אמא לשנים, 18 שנים מתגוררת בהוד השרון, חשה זיקה מאד חזקה לעיר ולקהילה.

בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים.  שחקנית כדורסל בזכות מורה שראתה אותי! וכך  ה"ג'ירפה "- אנוכי,  מצאה את מקומה, והגובה הפך ממקור של בושה למקום של חוזקה. זאת הייתה נקודת המפנה והמתנה הגדולה של חיי. 

בעשור האחרון אני שחקנית ושותפה בניהול קבוצת כדורסל הנשים בעיר, אשר הפכה מקבוצה חובבנית לקבוצה מגובשת, רב גילאית, רב גונית ומכילה ששואפת ומגיעה להישגים. נרקמה קהילת נשים ספורטיבית שיש בה אחווה ,משפחתיות ,ערבות הדדית ותחושת שייכות. זו היא קהילה . רואה בקהילה מקום של בית, משפחה שבוחרים, שנותן לכל אחת ואחד מקום משלו להיות אוטנטי, שייך, תורם, נרתם למען ולעיתים גם נתרם.. ערבות הדדית מעגלית אינסופית של חיבור השראה ומשמעות משותפת.

אני חשה צורך לסייע לילדות ונשים לממש את עצמן. מתוך כך גם נרקם החלום של פרויקט שיזמתי, לחילופי נערות בספורט עם העיר התאומה דורסטן בגרמניה, שכרגע נעצר בשל הקורונה. מאמינה שהספורט הוא שער לשוויון מגדרי, מפתח מרכזי להוביל שינוי בהבניות חברתיות כבר מגיל צעיר, ולסלול דרך לילדות ונערות לכל תפקיד שירצו בכל המגרשים בחיים. לצורך הרחבת הידע והכלים המקצועיים בתחום השתתפתי בקורס דירקטוריות בספורט של הועד האולימפי ובקורס לנשים מובילות בספורט מטעם אתנה, הקורסים העניקו לי הכשרה מעמיקה בתחום המגדר העניקו לי כנפיים, ואפשרו לי להעיז יום יום לחלום והגבירו את האש הפנימית והיכולות לעשות ,לממש ולהגיע להישגים חדשים בקידום ספורט נשים.

 

אני אוהבת א.נשים , בעלי חיים, ,ספורט ולטייל בטבע, אוהבת לחבר, לחייך ולהעלות חיוך לאחר.ת, ושיהיה לנו טוב בלב. מאמינה שטוב עושה טוב לא כקלישאה אלא כדרך חיים.

"עיקר מהותו וערכו של היחיד אינו בזכות היותו יצור מובדל, אלא בזכות היותו חלק מציבור אנושי גדול" 

אלברט איינשטיין

דגנית אלון מוהל